معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تسهیل فرآیندهای انجام خدمات و تکریم ارباب رجوع و ارئه خدمات مطلوبتر به مشترکان با وصول به موقع مطالبات از جمله اهداف اصلی حوزه مشترکین در سال جاری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان در حاشیه برگزاری جلسه هماندیشی کارکنان حوزه مشترکین بیان کرد: تدوین برنامههای بهبود درآمد و افزایش سطح کیفی خدماترسانی با تسریع و تسهیل امور مشترکان از جمله محورهای مهم برگزاری این جلسه بود.
"فرهاد سرگلزایی"، ارائه راهکارهای قانونی در زمینه تحقق درآمدها و وصول مطالبات معوق در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم و تسهیل فرآیندهای انجام خدمات و تکریم ارباب رجوع را مهم دانست و افزود: در این جلسه بر شناسایی و بررسی گلوگاههای فساد نیز تأکید شد.
گفتنی است، جلسه حوزه خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با هدف بررسی چالشها و تدوین برنامههای عملیاتی سال 1403 با حضور معاون خدمات مشترکین و درآمد، معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، رئیس گروه بازرسی و نظارت، مدیران دفاتر ستادی شرکت و روسای خدمات مشترکین شهرهای استان در سالن کنفرانس شماره 2 شرکت برگزار شد.
در این جلسه، معاونین و مدیران نسبت به تشریح وظایف قانونی حوزه فعالیت خود پرداختند و همچنین جلسه پرسش و پاسخ بین همکاران تشکیل و پس از بررسی، راهکارهای قانونی جهت مرتفع شدن چالش های موجود مطرح و ابلاغ شد.
این گزارش میافزاید؛ برگزاری کارگاه آموزشی سیستم جدید خدمات مشترکان و تجلیل از زحمات و تلاشهای مسئولان خدمات مشترکان در سطح استان طی سال 1402 بخش پایانی این جلسه بود.